perjantai 1. marraskuuta 2013

Suomen Lanka Oy

Ensimmäinen yritysyhteydenotto In the HouZe ja mie olen siitä enemmän kuin mielissäni. Sain postia Suomen Lanka Oy:ltä ja teimme pienen diilin, jossa minä vähän virkkailen heille ja he toimittavat minulle matskut aika reilulla ekstralla. Ensimmäinen toimitus saapuikin eilen ja olen myyty. Nyt mun ongelma Kalalankojen suppeasta väripaletista ratkes oikein rytinällä.  Oli myös hienoa, että lankojen vahvuuksissa oli paljon vaihtoehtoja. Liina kalalankaa löytyy 6-. 9-, 12-, 15- ja 18-säikeisenä. Tästä ohkasimmasta värejä oli eniten saatavilla (15 eri väriä), joten siihen lähdinkin ensimmäisenä tutustumaan.

Suomen Lanka Oy pähkinänkuoressa :
"Suomen Lanka Oy on vuonna 1982 perustettu yritys, joka on erikoistunut lankojen valmistukseen  teolliseen kudontaan sekä käsityöharrastajien tarpeisiin. Myös loimauspalvelu on tärkeä osa yrityksemme toimintaa. Tehtaamme sijaitsee Etelä-Pohjanmaalla Lappajärvellä, Karvalan Kylässä."

Tuotevalikoimaa pääsee selaileen täältä ja jälleenmyyjiä täältä.

Itse ainakin olen innokas kalalankojen käyttäjä ja niiden osalta valikoimaa löytyy yllin kyllin. Moppilankojen työstäminen on ollut minulla pitkään To Do - listalla ja niitäkin näyttäisi löytyvän Suomen langan valikoimasta useita eri värejä.

Suomen Lanka Oy on myös esillä Suomen kädentaidot messuilla Tampereella 15.-17.11.2013. Luvassa varmasti mukava häppeninki kaikille käsityöihmisille.

Ihan siis mukavia tuulia puhaltelee...lauantai ja kaikkea. Hymyilyttää!
Mukavaa viikonloppua kaikille.

(postaus tehty yhteistyössä Suomen Lanka Oy:n kanssa ja langat saatu yhteistyön kautta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutat minua jättämällä merkin käynnistäsi.