keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Minun OMA Ketju

Aiemmin tein mun juniorille pastellisävyisen virkatun kettinkikorun ja itsehän siihen taisin tykästyä häntä enemmän, joten täytyihän se tehdä myös oma kappale. Oma versioni on kokovalkoinen ja ketjut tein nyt Molla Millsin Virkkurin ohjeiden mukaan. Tässä päivitetyssä versiossa on paljon siistimmät noi saumakohdat kuin aiemmin piilosilmukoilla tehdessäni. Kannatti siis vaihtaa tekniikkaa.

Lankana käytin valkaistua Liina kalalankaa (6-säikeinen) ja koukku oli 2mm.

Ja pääsimpä taas ikuistamaan kuviin mun suuren rakkauden Black Jewel korutelineen.

2 kommenttia:

  1. Tulipa hieno ketju! Juhlavamman oloinen kuin minun oranssi ketjuni ;-)
    Koruteline on tosi erikoinen, ei liene toista samanlaista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koruteline on ihan Zelected By Houzen mallistoa, joten ei uniikki kappale. Meidän rakkaus vain roihahti kesken kuvaston selailun ja pitihän se sitten itselle silloin kotiuttaa. :)

      Poista

Ilahdutat minua jättämällä merkin käynnistäsi.